Šéf vám drásá nervy a do práce chodíte s nechutí. V hlavÄ› se vám postupnÄ› zrodil nápad. Dáte výpovÄ›Ä a budete podnikatelka. Nebo jste na mateÅ™ské dovolené a zpátky do práce se vám vracet nechce, ráda byste pružnou pracovní dobu, abyste co nejvíce Äasu strávila se svým potomkem. A nebo je váš tajný sen prodávat Å¡perky a ráda byste rozjela vlastní podnikání. Důvodů, proÄ Å¾eny chtÄ›jí být podnikatelkami mohou být mraky, ale proÄ se nÄ›kterým podaří uspÄ›t a jiným ne? Zamysleli jsme se nad tím. Tento text ale rozhodnÄ› neberte jako návod. Spíše jako zamyÅ¡lení.1) tak dlouho nad vším dumáte a Äas letíVlastnÄ› ani pořádnÄ› nevíte, co byste mÄ›la dÄ›lat. Co by vás mÄ›lo živit. Hledáte inspiraci, provádíte průzkum trhu, hledáte varianty. Neříkáme, že tento krok není důležitý, ale na druhou stranu se na nÄ›m nezaseknÄ›te příliÅ¡ dlouho. VÄas se vydejte vstříc akci.2) chcete mít vÅ¡echno perfektníUž jste si ujasnila v Äem chcete podnikat, ale finální produkt se vám stále nelíbí. Dokola ho upravujete až, až. Až se propadnete do deprese, že vám to nejde, ztratíte trpÄ›livost a celý projekt zahodíte. VlastnÄ› jste jeÅ¡tÄ› ani nezaÄala a už konÄíte s tím, že to nejde. OpÄ›t neříkáme, abyste prodávala a nabízela párající se svetry nebo roztékající se zákusky, ale nÄ›jak zaÄít musíte. A stokrát omleté, ale pravdivé: chybami se ÄlovÄ›k uÄí. Ženy, které jsou dnes úspěšné jistÄ› na zaÄátku podnikání udÄ›laly nespoÄet pÅ™eÅ¡lapů.3) máte toho moc a skáÄete od jednoho k druhémuBaví vás tolik vÄ›cí. Umíte plést hezké šály a kamarádka vám minule pochválila tu domácí jahodovou marmeládu. Jako malá jste zas ráda vyrábÄ›la přáníÄka z papíru. DÄ›láte každý týden nÄ›co jiného a zákazníci vlastnÄ› neví, co pÅ™esnÄ› nabízíte. Proto se doporuÄuje, obzvlášť na zaÄátku zaměřit se jen na jeden produkt nebo jeden smÄ›r. Až se vám Äasem podnikání rozjede, teprve poté pÅ™idávejte další.