Máte rodinný dům nebo rekreační nemovitost a rozhodli jste se na vaší zahradě vysázet živý plot například z tújí? Jsou to krásné, dekorativní stromy, které vytváří příjemnou atmosféru na zahradách či jiných prostranstvích. Jestliže zadáte do vyhledávače Google klíčová slova „thuje smaragd prodej“, vyhledávač vám vyhodnotí řadu prodejců, kteří toto zboží nabízí. Na prvních místech spatříte zřejmě fotky tújí doplněné názvem produktu, odkazem na e-shop a také cenou. Teprve v dalších hledaných pozicích se budou nacházet textové odkazy a je docela pravděpodobné, že vás zaujme k prodeji některý z těch obrázkových odkazů, kde také zřejmě nakoupíte. Tato prodejní strategie je vytvořena skrze SEO, například přes PPC reklamu, a kdo má SEO dobře podchycené, ten se pak objeví právě na předních pozicích a může tu s úspěchem prodávat prakticky cokoli, tedy nejen túje. SEO je vlastně velmi výkonný propagační nástroj pro internetový prodej a bez něho se dnes neobejdete. Vtip je totiž v tom, že k nakupování nebo objednávce služeb na Internetu potřebujete vyhledávač kvůli tomu, že neznáte přesnou URL adresu daného subjektu. Nebo možná některé znáte z paměti, jako je třeba Datart, Alza apod., ale zřejmě si nebudete pamatovat desítky či dokonce stovky přesných adres u sporadicky využívaných stránek, když chcete jednou za rok koupit u menšího prodejce nové boty, dvakrát za rok tričko či mikinu a zcela výjimečně koupit jednorázově právě třeba túje na zahradu. SEO test optimalizace provádí specialisté, kteří se zaměřují na tuto problematiku pro široký okruh zájemců, kam mohou patřit i zahradnictví. Jakmile provedou SEO optimalizaci pro Google, mohou vám zajistit dobrou pozici v popředí při vyhledávání vašich produktů a služeb a lze tím pak získat širší okruh zákazníků, aby se vašemu prodeji dařilo.